Arsuz Belediye Başkanı Sami Üstün, Akçalı Mahallesi’nde vatandaşlarla bir araya gelerek mahalle sakinlerinin talep ve önerilerini dinledi.
Mahalle ziyareti kapsamında hemşehrileriyle samimi bir ortamda buluştuklarını belirten Başkan Üstün, “Akçalı Mahallemizde kıymetli hemşehrilerimizle bir araya gelerek çayımızı içtik, sohbet ettik. Bu buluşmada mahallemizin ihtiyaçlarını, beklentilerini ve önümüzdeki süreçte hayata geçirmeyi planladığımız çalışmaları birlikte değerlendirme fırsatı bulduk” dedi.
Vatandaşlarla kurulan doğrudan iletişimin önemine vurgu yapan Üstün, “Bizim için en kıymetli yol haritası, hemşehrilerimizin fikirleri ve dualarıdır. Göreve geldiğimiz günden bu yana halkımızla iç içe olmaya, onların sesine kulak vermeye büyük önem veriyoruz. Çünkü biliyoruz ki, birlikte konuşarak ve birlikte karar alarak daha doğru ve kalıcı hizmetler üretebiliriz” ifadelerini kullandı.

Akçalı Mahallesi’nde yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların kararlılıkla süreceğini belirten Başkan Üstün, “Mahallemizin her bir noktasını daha yaşanabilir hale getirmek için ekiplerimizle birlikte sahadayız. Aynı anlayışla güzel ilçemiz Arsuz’u da hak ettiği noktaya taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
Başkan Üstün, kendilerini sıcak bir şekilde karşılayan Akçalı Mahallesi sakinlerine teşekkür ederek, “Hemşehrilerimizle omuz omuza vererek Akçalı’yı da Arsuz’umuzu da daha güzel yarınlara birlikte taşıyacağız” dedi.
