Edinilen bilgilere göre, Numune Mahallesi’ndeki İskenderun Devlet Hastanesi B Blok’ta hasta ve personelin kullandığı asansör, üçüncü kattan aşağıya düştü. İı. Kaza sırasında asansörde bulunan bir kişinin yaralandığı öğrenildi

Yaşanan olayın ardından hastane yönetimi ve ilgili birimler tarafından asansör kazasının nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.