Cuma, Haziran 26, 2026
No menu items!
Ana SayfaHatayHBB Muharrem Ayında Aşure İkram Etti

HBB Muharrem Ayında Aşure İkram Etti

Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB), Muharrem Ayı dolayısıyla birlik, beraberlik, kardeşlik, paylaşma ve bereketin simgesi olan aşureyi vatandaşlarla buluşturdu.

HBB, İslam dünyası için büyük önem taşıyan Muharrem Ayı kapsamında il genelindeki merkez camilerde cuma namazı çıkışında 5 bin kişilik aşure ikramı gerçekleştirdi. Ekipler, aşure dağıtımlarının önümüzdeki hafta da devam edeceğini ve 5 bin kişilik aşure ikramının daha yapılacağını bildirdi.

HBB yetkilileri, Muharrem Ayı’nın başta Hatay olmak üzere tüm ülkeye sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesi temennisinde bulunarak, bu tür sosyal dayanışmayı güçlendiren etkinliklerin devam edeceğini ifade etti.

RELATED ARTICLES

Yorum Yaz

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

EN SON HABERLER