Ana SayfaDörtyolAmansız Hastalığa Yakalanarak Vefat Etti DörtyolDörtyol Haber Amansız Hastalığa Yakalanarak Vefat Etti By Korfez Gazete Haber 16 Haziran 2022 0 512 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Hatay’ın Dörtyol İlçesinde Polis Memuru Şevket Reşat Çetin Amansız Hastalığa Yenik Düşerek Bugün Tedavi Gördüğü Hastanede Hayatını Kaybetti. Merhuma Allah’tan Rahmet Acılı Ailesine ve Sevenlerine Sabır ve Başsağlığı Dileriz. Tagsdörtyoldörtyol haberHatayHatay Haberhatay haberleri Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikGenç İntihar Ederek Yaşamına Son VerdiSonraki İçerikGenç Kadın Hayatını Kaybetti Korfez Gazete Haber RELATED ARTICLES Dörtyol Dörtyollu Sena Memleketini Temsil Ediyor 22 Haziran 2026 Dörtyol Dörtyol’da Yangın Söndürüldü 20 Haziran 2026 Dörtyol Dörtyol’da çıkan yangın söndürüldü 20 Haziran 2026 Yorum Yaz İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. Δ EN SON HABERLER Cip Uçuruma Yuvarlandı: 1 Ölü 22 Haziran 2026 Pedallar Zirve İçin Döndü 22 Haziran 2026 Özaydın İz Bırakarak Ayrıldı 22 Haziran 2026 Antakya’da Ticaret Yeniden Devam Ediyor 22 Haziran 2026 Devamını Göster