Ana SayfaGenelOsmaniye'de TIR Alevler İçerisinde Kaldı Genel Osmaniye’de TIR Alevler İçerisinde Kaldı By Korfez Gazete Haber 30 Ocak 2022 0 100 Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Osmaniye-Gaziantep otoyolu Şekerdere rampasında TIR alevler içerisinde kaldı. Yangının çıkış sebebinin henüz belirlenemediği olayda TIR kullanılamaz hale geldi. TagsAntakyaAntakya HaberHatayHatay Haberhatay haberlerihatay iskenderun haberleriİskenderunİskenderun Haberiskenderun haberlerikazatrafik kazası Paylaş FacebookTwitterPinterestWhatsApp Önceki İçerikİskenderun’daki Uyuşturucu Operasyonunda 2 Kişi YakalandıSonraki İçerikCumhuriyet Mahallesi Muhtarından Başkan Tosyalı’ya Teşekkür Korfez Gazete Haber RELATED ARTICLES Genel Van Edremit Satılık Daire Seçim Rehberi 16 Haziran 2026 Genel Yayladağı’nda çöplük yangını 15 Haziran 2026 Genel Eşi ve çocukları uyurken kendini astı 12 Haziran 2026 Yorum Yaz İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. Δ EN SON HABERLER Alev Alan Traktör Patladı 21 Haziran 2026 Suriyeli Sanatçılardan Erdoğan Portresi 21 Haziran 2026 İşçi Kayalıklardan Düşerek Yaralandı 21 Haziran 2026 Adada Yaşlı Kadına Yardım Ekipleri Ulaştı 21 Haziran 2026 Devamını Göster