Cuma, Haziran 26, 2026
No menu items!
Ana SayfaİskenderunYükseliş Kampüsünde Karne Heyecanı!

Yükseliş Kampüsünde Karne Heyecanı!

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Yükseliş Koleji Bilim Kampüsünde son ders zili çaldı. Sabahın erken saatlerinde okula gelen öğrenciler, büyük bir heyecanla karnelerini alarak başarılı bir eğitim yılını tamamlamanın mutluluğunu yaşadı. Düzenlenen törenin ardından karneler, öğretmenlerimiz tarafından sınıflarında öğrencilerimize takdim edildi.
Yükseliş Koleji Genel Müdürü Aykut Davut Öktem, yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi:
“Yükseliş Koleji, tüm birimleriyle her zaman eğitime yön veren bir kurum olmuştur. Bu anlamda, yıl boyunca özveriyle çalışan öğretmenlerimize ve öğrencilerimize destek olan yemekhane personelimize, kat görevlilerimize, güvenlik birimimize, teknik servis ekibimize ve bilgi işlem birimimize teşekkür ediyorum.
Genel müdürden müdür yardımcısına, öğretmenden hizmetliye kadar büyük bir aile olarak; ülkemizin geleceği olan öğrencilerimize en iyi eğitimi sunmak için birlikte çalıştık. Bu başarıda emeği bulunan tüm çalışma arkadaşlarıma ve bizlere güvenen velilerimize teşekkür ediyorum.”
RELATED ARTICLES

Yorum Yaz

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

EN SON HABERLER